Keresés

Bankkártyás fizetés

100% kényelem.
Webáruházunkba a CIB Bank biztonságos bankkártyás fizetése került beépítésre.

GYORS KERESÉS

Thera-Band
erősítő gumiszalag
dinamikus ülőpárna
fitness labda
gimnasztikai labda
vízi eszköz
pilates
tornaszőnyeg
gyógytorna eszközök
SMR henger
Trigger Point
BioTechUSA
gumikötél
Equa kulacs
66fit
Masszírozó eszközök
Kineziológiai tape
golfkönyök
teniszkönyök
kineziológiai tapasz
Masszázs henger
Erősítő gumikötél
CLX Consecutive Loops
TheraBand
Biofreeze
TheraPearl
Vérnyomásmérő
drRiedl
Kigelia Africana
Vércukor
CLX
Polar

Vulkan ízületi rögzítők

 Vulkan ízületi rögzítők
VULKAN ízületi rögzítők és ízületi védők a gyorsabb sérülés utáni felépülésért.

A VULKAN neoprén ízületi rögzítők segítenek megtartani a hőt a sérülés helyen, ezzel gyorsítják a gyógyulási folyamatot azáltal, hogy növelik a vér áramlását és az oxigén áramlását a károsodott szövetekhez.

A VULKAN ízületi rögzítők és ízületi védők az egyedülálló Coolmax® és Airprene ™ technológiák együttes kombinációjával segítik a sérülés utáni felépülést és nyújtanak védelmet a sérülések ellen.

Coolmax® technológia
Elszívja a nedvességet a bőrről, hogy az száraz és komfortos maradhasson.

Airprene ™ technológia
  1. Rugalmas nylon réteg - ami segíti a bőrt szárazon tartani
  2. AIRPRENE réteg - komfortos viseletet biztosít minden körülmény között
  3. Rugalmas nylon réteg - Megtartja a testhőmérsékletét
Ízületi rögzítők más néven az ortézis egy olyan anyag, eszköz vagy készülék, mely védi, rögzíti a mozgásszervek sérült részeit.
Az ortézisek bizonyos testrészek tehermentesítésével segítik a gyógyulást, a szalagok, ízületek vagy csontok sérülései esetében is.
Nem gyógyítható egészségkárosodások esetén az ortézisek támogatják az érintett testrészt.

Minden VULKAN ízületi rögzítő tépőzáras kialakítású. A VULKAN ízületi rögzítők nem rendelkeznek különböző méretekkel, hanem egy méretűek és a tépőzáras rögzítésnek köszönhetően mindenki a saját méretére tudja állítani a terméket.
 

 Termék Ismertető
Ár
Kosárba helyezés
Kosárba
Vulkan könyökvédő

Szállítási idő: 1-3 nap
Méret:
egy méret, tépőzáras rögzítéssel

Cikkszám:
91531334
5 689 Ft

Szállítási idő: 1-3 nap
 /db
Ismertető Kedvencekhez
Raktáron
Részletek »
Ismertető:
Hol fáj?

Fájdalom és az érzékenység a könyök belső vagy külső részén jelentkezik? (tenisz vagy golf könyök)? Kisebb duzzanat van a könyök belső vagy külső részén? Fájdalmat és gyengeséget érez a felkar izmaiban? Védelmet szeretne az esetleges külső ütésektől és hatásoktól?

A könyökízület

A felkar csontja (trochlea humeri) és az alkar két csontja az orsócsont (radius) és a singcsont (incisura trochlearis) alkotja a könyökízületet. Az ízületi felszínek alakjából adódóan kétféle mozgást tesz lehetővé a tengelye körül: a hajlítást és a feszítést. A könyökízület két leggyakoribb sérülése a golfkönyök és a teniszkönyök.
A teniszkönyök a külső könyökdudor gyulladásos elváltozása, melynek oka rendszerint az alkar és a csukló túlzott megerőltetése. A könyök megduzzad, mozgatása fájdalmas, a külső könyökdudor nyomásérzékeny. 
A golfkönyök a belső könyökdudor gyulladása. Oka az alkar túlzott megerőltetése, elsősorban a hajlító izmoké. A könyök duzzadt, mozgatása erős fájdalommal jár, a belső könyökdudor nyomásérzékeny.

Megelőzés

Sportolás vagy aktív fizikai munkavégzés előtt mindig melegítse be izmait és az edzés végeztével ne hagyja ki a nyújtást sem, hogy ezzel is csökkentse a sérülések kockázatát. Ha olyan sporttevékenységet választ, amit ütővel játszanak, mindig figyeljen arra, hogy az Önnek megfelelő méretű/vastagú ütőnyéllel játsszon. A túl kisméretű ütőnyél átmérő használata könnyen teniszkönyök kialakulásához vezet.

Irodai munka estén próbálja meg elkerülni, hogy kezei túl sokáig egy pozícióban legyen az asztalon megtámasztva. Óránként legalább 10 percre álljon fel a billentyűzettől és csináljon valami más munkát. Próbálja meg elkerülni a hosszú ideig tartó és ismétlődő könyök mozgást, ezek ugyanis fokozottan növelik a sérülés veszélyét.
Vulkan teniszkönyök védő

Szállítási idő: 1-3 nap
Méret:
egy méret, tépőzáras rögzítéssel

Cikkszám:
91531318
5 689 Ft

Szállítási idő: 1-3 nap
 /db
Ismertető Kedvencekhez
Raktáron
Részletek »
Ismertető:
Hol fáj?

Fájdalom és az érzékenység a könyök belső vagy külső részén jelentkezik? (tenisz vagy golf könyök)? Kisebb duzzanat van a könyök belső vagy külső részén? Fájdalmat és gyengeséget érez a felkar izmaiban? Védelmet szeretne az esetleges külső ütésektől és hatásoktól?

A könyökízület

A felkar csontja (trochlea humeri) és az alkar két csontja az orsócsont (radius) és a singcsont (incisura trochlearis) alkotja a könyökízületet. Az ízületi felszínek alakjából adódóan kétféle mozgást tesz lehetővé a tengelye körül: a hajlítást és a feszítést. A könyökízület két leggyakoribb sérülése a golfkönyök és a teniszkönyök.
A teniszkönyök a külső könyökdudor gyulladásos elváltozása, melynek oka rendszerint az alkar és a csukló túlzott megerőltetése. A könyök megduzzad, mozgatása fájdalmas, a külső könyökdudor nyomásérzékeny. 
A golfkönyök a belső könyökdudor gyulladása. Oka az alkar túlzott megerőltetése, elsősorban a hajlító izmoké. A könyök duzzadt, mozgatása erős fájdalommal jár, a belső könyökdudor nyomásérzékeny.

Megelőzés

Sportolás vagy aktív fizikai munkavégzés előtt mindig melegítse be izmait és az edzés végeztével ne hagyja ki a nyújtást sem, hogy ezzel is csökkentse a sérülések kockázatát. Ha olyan sporttevékenységet választ, amit ütővel játszanak, mindig figyeljen arra, hogy az Önnek megfelelő méretű/vastagú ütőnyéllel játsszon. A túl kisméretű ütőnyél átmérő használata könnyen teniszkönyök kialakulásához vezet.

Irodai munka estén próbálja meg elkerülni, hogy kezei túl sokáig egy pozícióban legyen az asztalon megtámasztva. Óránként legalább 10 percre álljon fel a billentyűzettől és csináljon valami más munkát. Próbálja meg elkerülni a hosszú ideig tartó és ismétlődő könyök mozgást, ezek ugyanis fokozottan növelik a sérülés veszélyét.
Vulkan térdvédő

Szállítási idő: 1-3 nap
Méret:
egy méret, tépőzáras rögzítéssel

Cikkszám:
91531342
9 990 Ft

Szállítási idő: 1-3 nap
Ismertető Kedvencekhez
Hamarosan érkezik
Részletek »
Ismertető:
Hol fáj?

Általános gyengeség, fájdalom és diszkomfort a térdízület körül. Duzzanat térd környékén, mely enyhe sérülésre utal.

A térdízület

A térdízület alkotója a sípcsont (tibia), a combcsont (femur) és a térdkalács (patella). A térdízület az emberi test legbonyolultabb és legnagyobb méretű ízülete. Mivel a térdízület az egyik fő teherviselő ízületünk, ezért gyakran a fájdalom forrása is. A térdízületi sérülések igen gyakoriak sportolók és aktív életmódot folytatók körében egyaránt.

Megelőzés

Sportolás vagy aktív fizikai munkavégzés előtt mindig melegítse be izmait és az edzés végeztével ne hagyja ki a nyújtást sem, hogy ezzel is csökkentse a sérülések kockázatát. Különösen figyelni kell egy esetleges térdsérülés után rehabilitációra, mert az újrasérül veszélye igen magas a térdsérüléseknél. Próbálja meg elkerülni a hosszú ideig tartó guggolást vagy térdelést, mivel az ilyen jellegű mozgásforma jelentős nyomást gyakorol a térd hátsó részére, ami fájdalomhoz és az ízület diszfunkciójához vezethet. Próbálja meg testsúlyát életkorához és magasságához megfelelő határok között tartani, mert a túlsúly számos ízületi probléma oka.


Vulkan bokavédő

Szállítási idő: 1-3 nap
Méret:
egy méret, tépőzáras rögzítéssel

Cikkszám:
91531359
5 999 Ft

Szállítási idő: 1-3 nap
 /db
Ismertető Kedvencekhez
Raktáron
Részletek »
Ismertető:
Hol fáj?

Kisebb fájdalom és zúzódás a boka körül. Kisebb duzzanat és érzékenység a boka körül. Fájdalmaz érez, ha súlyt helyez a bokájára? Merevség a boka és a lábszár környékén, különösen a reggeli ébredés után?

A bokaízület

A bokaízület egy nagyon erős ízület, melyet három csont alkot. A két lábszár csontjai sípcsont és sárkapocscsont, valamint ezen csontok hajlítását végző ízületek alkotják a bokát, amit erős szalagok tartanak. Ezen szalagok biztosítják a stabilitást.

Megelőzés 
Sportolás vagy aktív fizikai munkavégzés előtt mindig melegítse be izmait és az edzés végeztével ne hagyja ki a nyújtást sem, hogy ezzel is csökkentse a sérülések kockázatát. Figyeljen a megfelelő cipőválasztásra, ha egyenletlen terhelést kap a láb külső vagy belső része, az fájdalomhoz vezethet, ennek korrigálására nyújtanak megoldást a különböző talpbetétek. Sportoláshoz mindig olyan cipőt válasszon, ami megfelelően stabilan tartja a lábát és bokáját. 
Vulkan csuklóvédő

Szállítási idő: 1-3 nap
Méret:
egy méret, tépőzáras rögzítéssel

Cikkszám:
91531326
4 490 Ft

Szállítási idő: 1-3 nap
 /db
Ismertető Kedvencekhez
Raktáron
Részletek »
Ismertető:
Hol fáj?

Fájdalom a csukló környékén vagy az alkar alsó részén Érzékenység, duzzanat vagy véraláfutás a csuklóízület környékén? Izomgyengeség az alkar alsó részén vagy a kézben?

A csuklóízület

A csuklóízület alkotói a két alkarcsont (ulna és radius) és kézben lévő csontok. A csuklóízületet számos ínszalag tartja össze, melyek a stabilitásért felelnek. A csuklóízület mozgását az alkar izmai teremtik meg. A csuklóízület esés következtében sérül meg, amikor egyenes és előre nyújtott karral következik be az elesés.

Megelőzés 
Sportolás vagy aktív fizikai munkavégzés előtt mindig melegítse be izmait és az edzés végeztével ne hagyja ki a nyújtást sem, hogy ezzel is csökkentse a sérülések kockázatát. Próbálja meg elkerülni a hosszú ideig tartó és ismétlődő, a csukló mozgását igénybe vevő mozgásformákat. Irodai munkavégzés esetében törekedni kell arra, hogy az alkar az asztal síkjánál magasabban legyen. Próbálja meg elkerülni a nehezebb tárgyak megemelését / mozgatását.   

Vulkan derékvédő

Szállítási idő: 1-3 nap
Méret:
egy méret, tépőzáras rögzítéssel

Cikkszám:
91531300
11 990 Ft

Szállítási idő: 1-3 nap
 /db
Ismertető Kedvencekhez
Raktáron
Részletek »
Ismertető:
Hol fáj?

Tompa fájdalom a hát alsó vagy középső részén. Fájdalom hajlítást vagy emelés hatására? Hosszan tartó ülés estén fájdalmat érez? A fájdalom lesugárzik a fenék környékére, súlyosabb esetekben a térd környékére is.

A derék

A hát alsó része (ágyéki gerinc) igen összetett szerkezetű, csontok (csigolyák), idegek, lemezek, szalagok és izmok alkotják. Ez biztosítja számunkra a mobilitást és az erőt. A mindennapi élethez tartozó tevékenységek szinten valamennyiéhez szükségünk van gerincünk megfelelő működésére. A rossz testtartás, a hosszan tartó ülőmunka, a hosszú ideig tartó gerinc hajlítás vagy a nehéz tárgyak emelése a derékfájás leggyakoribb oka.

Megelőzés 
Sportolás vagy aktív fizikai munkavégzés előtt mindig melegítse be izmait és az edzés végeztével ne hagyja ki a nyújtást sem, hogy ezzel is csökkentse a sérülések kockázatát. Próbálja meg elkerülni a hosszan tartó ülést, a hosszan tartó gerinc hajlítást és a nehéz tárgyak emelését. Hosszan tartó ülőmunka esetén változtasson a testhelyzetén rendszeresen, tartson szüneteket, hogy csökkentse a derék alsó részére eső terhelést. 
Használjon dinamikus ülőpárnát vagy gimnasztikai labdát ülőmunkához.
Kertészeti munkáknál használjon hosszú nyelű eszközöket, hogy ezzel is segítse a törzsét és hátát.

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


Google PageRank