Keresés

Bankkártyás fizetés

100% kényelem.
Webáruházunkba a CIB Bank biztonságos bankkártyás fizetése került beépítésre.

GYORS KERESÉS

Thera-Band
erősítő gumiszalag
dinamikus ülőpárna
fitness labda
gimnasztikai labda
vízi eszköz
pilates
tornaszőnyeg
gyógytorna eszközök
SMR henger
Trigger Point
BioTechUSA
gumikötél
Equa kulacs
66fit
Masszírozó eszközök
Kineziológiai tape
golfkönyök
teniszkönyök
kineziológiai tapasz
Masszázs henger
Erősítő gumikötél
CLX Consecutive Loops
TheraBand
Biofreeze
TheraPearl
Vérnyomásmérő
drRiedl
Kigelia Africana
Vércukor
CLX
Polar

5+1 OTTHON IS ELVÉGEZHETŐ GYAKORLAT GUMISZALAGGAL


A gumiszalag tökéletes kiegészítő, hiszen kis helyen is elfér, és számtalan féle, változó intenzitású gyakorlatot végezhetünk vele, edzettségünknek és képességeinknek megfelelően. A gumiszalaggal való edzés használható kiegészítésképpen egy másik sportág mellett, beépíthető az aerobikgyakorlatok közé, rehabilitációs célokra is alkalmazható, de komoly erőedzés is végezhető vele.

Ezeket a gyakorlatokat - hogyha edzésben vagy – 4 x 15-ös ismétlésszámmal végezd.

Hogyha kezdőnek számítasz, csökkentsd 2 x 15-ös ismétlésszámra.

Az egyes gyakorlatok között tarts körülbelül 40 másodpernyi szünetet, ha haladó vagy. 1 percnyi szünetet ha most kezdet az edzést.

Figyelj mindig arra, hogy olyan erősségű gumiszalaggal végezd a gyakorlatot amivel a maximális ismétlésszámot is szabályosan tudod kivitelezni.

A gyakorlatokhoz használj 150 cm-es TheraBand gumiszalagot. Itt tudod megvásárolni.

Ha most kezdesz el edzeni, akkor a zöld erősséget ajánljuk neked.

Heti rendszerességgel szoktál sportolni? Akkor neked a kék erősség lesz a megfelelő.

Rendszeresen jársz aerobicra/edzeni, egy újfajta mozgásformát vonnál be edzésedbe? A fekete erősségű gumiszalaggal igazán kemény edzésekre számíthatsz.

Az élsport meghatározó szerepet játszott/játszik az életedben? Az ezüst gumiszalaggal végzett gyakorlatok után lesz izomlázad hidd el nekünk.

Ha már azt hiszed, hogy nincs feljebb, akkor próbáld ki a gyakorlatokat arany színű gumiszalaggal. Kérjük majd írd meg, hogy milyen volt :)

Gyakorlatok:

1. Egykezes bicepsz harántállásban

Állj harántállásban, az elöl lévő lábad alatt legyen a gumiszalag egyik fele, a másik fele pedig az ellentétes oldali kezedben. Edzettségi szinttől függő mértékben csavard fel a kézfejedre. Felkarod a törzsed mellett legyen, csak az alkarod mozogjon, ügyelj a csuklódra és arra, hogy könyöködet ne nyújtsd ki teljesen.

2. Kétkezes bicepsz harántállásban

A kiindulás majdnem ugyanaz, mint az 1. gyakorlatban: állj harántállásban, elöl lévő lábaddal lépj a gumiszalag közepére, két végét pedig fogd az egyik, illetve a másik kezedbe. Ugyancsak figyelj az alkarodra, a csuklódra és a könyöködre.

3. Koncentrált bicepsz

Ülj le egy székre vagy az ágy szélére, egyik lábad alá helyezd a gumiszalag egyik végét, az ellentétes oldali kezedbe fogd meg a szalag másik végét, úgy végezd a „húzásokat”.

Karodat szorítsd a combodhoz, mintha kézi súlyzós koncentrált bicepsz gyakorlatot végeznél.

4. Tricepsz állva

Állj kis terpeszbe, egyik lábaddal lépj a szalag egyik végére, a másik végét pedig fejed mögött fogd meg az ellentétes kezeddel. A felkarod végig a füled mellett legyen, és ne mozogjon, csak az alkarod! Ne feledd, hogy a gumiszalag végig feszüljön a gyakorlat során!

Ez a gyakorlat végezhető úgy is, ha a szalagnak azt a végét, ami a fenti gyakorlatnál a lábad alatt volt, a kezedbe veszed.

5. Tricepsz harántállásban

Állj ismét harántállásba, a gumiszalag az elöl lévő lábad alatt legyen. Döntsd meg kissé a törzsedet, hátad egyenes legyen, és egy vonalban a hátul lévő lábaddal. Fogd meg a szalag két végét a kezeddel, emeld meg könyöködet, hogy felkarod párhuzamos legyen a talajjal. Alkarodat mozgasd hátra, érezd, hogy dolgozik a tricepszed.

+ 1 gyakorlat:

Nyit-zár

A gumiszalag két végét egy egyszerű csomóval kösd a lábfejedre, vagy a bokádra.
Feküdj a hátadra, a kezedet csúsztasd a csípőd alá, lefelé fordított tenyerekkel. Lábaidat emeld fel a magasba, hogy a térdeid legyenek majdnem nyújtva.
És nyit… és zár.
Minél lassabban végzed a gyakorlatot, annál nehezebb lesz, de annál hatékonyabb. Ez a gyakorlat remekül formálja a comb külső és belső izmait.


Tipp

Ha nem szeretnéd csomózni minden alkalommal a gumiszalagot, akkor vásárolj TheraBand gumiszalag hurkot, mely egy forrasztás nélküli folytonos gumiszalag. 


Ha még több gyakorlatra vagy kíváncsi, nézz meg egy-két videót Rubint Réka edzéseiből, és a gumiszalag sokféle felhasználási módjáról.


Ő is a TheraBand gumiszalagokat választotta! J



A gyakorlatokhoz használj 150 cm-es TheraBand gumiszalagot. Itt tudod megvásárolni.

Ha most kezdesz el edzeni, akkor a zöld erősséget ajánljuk neked.

Heti rendszerességgel szoktál sportolni? Akkor neked a kék erősség lesz a megfelelő.

Rendszeresen jársz aerobicra/edzeni, egy újfajta mozgásformát vonnál be edzésedbe? A fekete erősségű gumiszalaggal igazán kemény edzésekre számíthatsz.

Az élsport meghatározó szerepet játszott/játszik az életedben? Az ezüst gumiszalaggal végzett gyakorlatok után lesz izomlázad hidd el nekünk.

Ha már azt hiszed, hogy nincs feljebb, akkor próbáld ki a gyakorlatokat arany színű gumiszalaggal. Kérjük majd írd meg, hogy milyen volt :)

2017-11-21 8:07

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


Google PageRank