Keresés

Bankkártyás fizetés

100% kényelem.
Webáruházunkba a CIB Bank biztonságos bankkártyás fizetése került beépítésre.

GYORS KERESÉS

Thera-Band
erősítő gumiszalag
dinamikus ülőpárna
fitness labda
gimnasztikai labda
vízi eszköz
pilates
tornaszőnyeg
gyógytorna eszközök
SMR henger
Trigger Point
BioTechUSA
gumikötél
Equa kulacs
66fit
Masszírozó eszközök
Kineziológiai tape
golfkönyök
teniszkönyök
kineziológiai tapasz
Masszázs henger
Erősítő gumikötél
CLX Consecutive Loops
TheraBand
Biofreeze
TheraPearl
Vérnyomásmérő
drRiedl
Kigelia Africana
Vércukor
CLX
Polar

3 gyakorlat, amit ismerned kell, ha gumiszalag hurokkal szoktál edzeni


A gumiszalag hurok egy hihetetlen eszköz, ami könnyebbé teszi a fokozott ellenállású gyakorlatok kivitelezését. Mindössze a bokádat vagy a csuklódat kell a hurokba tenned és kezdődhet is az edzés. Elfelejtheted a gumiszalag csomózását, mivel ez az eszköz folytonos kialakítású. A hurok folytonossága miatt, nem kell attól tartanod, hogy a bokád vagy csuklód kiszabadul a szorításból és esetleg megrándul a hirtelen mozdulattól.

Mutatunk 3 olyan gyakorlatot, amit mindenképp ismerned kell, ha gumiszalag hurokkal végzed az otthoni edzést, hiszen ezek a feladatok, a legegyszerűbb ugyanakkor leghatékonyabb gyakorlatok, melyeket ezzel az eszközzel el lehet végezni.

1. Jobbra-balra lépegetés

Ajánlott eszköz: TheraBand gumiszalag hurok 20,5 cm

  • Ez a gyakorlat a combodat illetve a fenekedet nagyon szépen formálja.
  • Tedd a gumiszalag hurkot a bokádra, majd állj kisebb terpeszbe úgy, hogy enyhén behajlítod a térded
  • Ez után lép egyet jobbra majd egyet balra miközben figyelsz arra, hogy a szalag mindig feszes legyen.
  • Ismételd meg a feladatot.

 

2. Hátra húzás

Ajánlott eszköz: TheraBand gumiszalag hurok 20,5 cm

A feladat elvégzése lépésről lépésre:

  • A feladat kivitelezéséhez tedd a gumiszalag hurkot a bokádra
  • A karjaidat a csípődre is teheted vagy ha könnyíteni szeretnéd a feladatot, akkor fogj meg egy fix pontot pl. egy szék háttámláját.
  • Ezután a bal lábadat húzd hátra miközben a támaszkodó lábad és a törzsed is egyenes, a gyakorlat során csak a bal láb dolgozik.
  • Miután hátrahúztad a lábad tartsd meg rövid ideig ezt a pozíciót, majd engedd vissza a lábad és ismételd meg a gyakorlatot.
  • Majd jöhet a másik lábad.

Ajánlott ismétlésszám: 3-4 kör, 15-20 ismétlés

3. Lábemelés oldalsó fekvésben

Ajánlott eszköz: TheraBand gumiszalag hurok 30,5 cm

A gyakorlat elvégzésének lépései:

A feladat elvégzése segít a has, fenék és combizmok erősítésében.

  • Tedd a TheraBand gumiszalag hurkot a bokádra, majd feküdj le oldalsó fekvésbe a földre.
  • A bal kezeddel támaszd meg magad a talajon míg a jobb kezedet tedd a csípődre, vagy ha még nem tudod jól megtartani az egyensúlyod, akkor a jobb kezeddel is támaszthatod magad a tested előtt.
  • Figyelj arra, hogy a tested egyenes legyen, és a csípőd ne essen hátra a gyakorlat kivitelezése közben.
  • Emeld meg a jobb lábad úgy, hogy a szalag feszüljön, majd engedd vissza a lábad a kiinduló pozícióba és ismételd meg a gyakorlatot
  • Ezután jöhet a másik lábad.

Ajánlott ismétlésszám:

3-4 kör, 15-25 ismétlés edzettségi szintednek megfelelően

Sajátítsd el a gyakorlatokat a garantáltan prémium minőségű TheraBand gumiszalag hurkokkal, szerezz be magadnak is egyet!

TheraBand gumiszalag hurok vásárlás

2018-08-09 12:24

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


Google PageRank