Keresés

Bankkártyás fizetés

100% kényelem.
Webáruházunkba a CIB Bank biztonságos bankkártyás fizetése került beépítésre.

GYORS KERESÉS

Thera-Band
erősítő gumiszalag
dinamikus ülőpárna
fitness labda
gimnasztikai labda
vízi eszköz
pilates
tornaszőnyeg
gyógytorna eszközök
SMR henger
Trigger Point
BioTechUSA
gumikötél
Equa kulacs
66fit
Masszírozó eszközök
Kineziológiai tape
golfkönyök
teniszkönyök
kineziológiai tapasz
Masszázs henger
Erősítő gumikötél
CLX Consecutive Loops
TheraBand
Biofreeze
TheraPearl
Vérnyomásmérő
drRiedl
Kigelia Africana
Vércukor
CLX
Polar

3 egyszerű gyakorlat a befagyott váll ellen


Hosszan tartó vállfájdalom esetén gyakran a befagyott váll szindróma áll a háttérben.

A befagyott váll szindróma a váll és a környező lágy szövetek krónikus gyulladásos betegsége. Ha az ízületet körülvevő kötőszövetek gyulladásba kerülnek, akkor megvastagodnak, merevvé és kötötté válnak, akadályozva ezzel az ízület mozgását.

Ezzel elindul egy olyan folyamat melyben a beteg nem fogja tudni mozgatni a végtagjait, így az ízületei mindig kötöttebbé és merevebbé válnak, a lágyrészek hegesedni kezdenek és „befagy a váll”. Ez a probléma nagyban befolyásolja az ember mindennapi életét, hosszú ideig korlátozza munkavégzését és hétköznapi tevékenységét.

Azért, hogy gyorsabban múljon a szűnni nem akaró fájdalom, te is tudsz tenni!

Hogyan?

Használd a TheraBand által kifejlesztett vállmobilizáló csigát.

Miért jó neked ez az eszköz?

Az eszközzel rendszeresen elvégzett gyakorlatok rövidtávon segítenek a fájdalom enyhülésében, hosszú távon pedig meg is szüntetik a problémát.

Az eszköz kialakítása lehetővé teszi, hogy követni tudd a fejlődésed.

Hogy ez pontosan mit jelent?

A vállmobilizáló csiga, ahogy a képen is láthatod a TheraBand színskálájával van ellátva. Ez abban segít neked, hogy láthatóvá teszi a nap, mint nap elért eredményeidet.

Az eszközön a színek a rögzítés pontjától lefelé ebben a sorrendben következnek:

  • Sárga
  • Piros
  • Zöld
  • Kék
  • Fekete
  • Ezüst

Hogyan látod az eredményeket?

Amikor a befagyott válladat ezzel az eszközzel is el kezded kezelni, akkor, például ha az első nap a piros részéig tudod lehúzni a csigát, tudod, hogy van még lehetőséged a fejlődésre. De ha pár nap elteltével már sikerül a zöld vagy a kék tartományig lehúzni az eszközt, akkor te magad is láthatod, hogy mekkora eredményt értél el rövid idő alatt.

Amikor a csigát sikerül az egyik és a másik oldalon is elmozdítanod a szürke részig, akkor mondható, hogy sikerült a vállad teljes mozgástartományát elérned.

Azért, hogy otthon is tudd ezt az eszközt használni összegyűjtöttünk neked olyan gyakorlatokat, amiket érdemes elvégezned a vállmobilizáló csigával akkor, ha nálad is megjelent a befagyott váll jelensége.

1. feladat: Váll külső forgatása

  • Biztonságosan rögzítsd a vállmobilizáló csiga végén található rögzítőt.
  • Fogd meg a csiga végén található fogantyúkat mindkét kezeddel úgy, hogy a könyököd legyen a tested mellett.
  • Tartsd a könyöködet a tested mellett végig a gyakorlat során, mialatt az alkarod párhuzamos a talajjal és a kezed legyen a tested előtt összezárva.

Ezután kezd el a kezeidet egymástól távolítani kifelé. (vagyis a középső tartásból kezd el ellentétes irányba mozgatni a két kezed)

Ismételd meg a gyakorlatot többször is a fájdalom csökkentése érdekében.

2. feladat: Váll hajlítása állva

Rögzítsd a vállmobilizáló csigát és állj szembe a rögzítéssel. A rögzítésnél figyel rá oda, hogy a csiga a sárga szín közepén legyen.

Majd lassan húzd a bal kezeddel lefelé az eszközt, miközben a jobb kezedet felfelé engeded mozogni.

Ezután végezd el ellentétes oldalra is a gyakorlatot, vagyis a bal kezedet mozgasd felfelé miközben a jobb kezeddel lefelé húzod a vállmobilizáló csigát.

Figyelj rá oda, hogy a gyakorlat elvégzése alatt a könyököd legyen végig kinyújtva.

3. feladat: Váll hajlítása ülve

Rögzítsd a vállmobilizáló csigát úgy, hogy a csiga a sárga rész közepén legyen.

Ülj le egy székre a rögzítésnek háttal, és fogd meg a vállmobilizáló végeit, úgy hogy a könyököd be legyen hajlítva.

Ezután lassan engedd felfelé a jobb kezed, miközben a bal kezeddel lefelé húzod a csigát.

Majd ismételd meg a gyakorlatot a másik irányba is néhányszor.

Ezek a gyakorlatok mind segítenek a kialakult váll problémák csökkentésében. Ha szeretnél még több gyakorlattal megismerkedni, akkor ezt a videót neked ajánljuk:

Ne felejtsd el!

Ha még nincs TheraBand vállmobilizáló csigád, akkor mindenképpen szerezz be egyet, hiszen ennek a segítségével könnyen orvosolhatóvá válik a befagyott váll szindróma!

Itt tudod megrendelni az eszközt!


2018-10-25 16:34

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


Google PageRank